úterý 11. února 2014

Kanchanaburi, jízda na slonech a další zážitky...

Následující den po návštěvě Ayutthayi jsme vyrazili na menší, dvoudenní skupinový zájezd. V půl sedmé nás před hotelem vyzvedl minibus a vyrazili jsme. Náš program vypadal zhruba takto:

- Po dvouhodinové cestě z Bangkoku jsme přijeli do Kanchanaburi. Toto město je známé především díky mostu přes řeku Kwai, který byl za druhé světové války vystavěn za účelem spojení Thajska s Barmou. Při výstavbě mostu zahynulo za drsných podmínek mnoho dělníků. (pro lepší představu doporučuji knížku Most přes řeku Kwai, kterou jsem hnedka začala číst...) V Kanchanaburi byl tedy i jejich hřbitov a zajímavé muzeum spojené s mostem a II.sv. válkou.



- Po Kanchanaburi a výborném jídle nás čekal bamboo rafting (jeli jsme asi kiláček na bambusových vorech po řece - příjemné, ale čekala jsem větší adrenalin), procházka k vodopádu a projížďka po tzv. železnici smrti. 
Zlatý hřeb celého dne však byla jízda na slonech. Sloni jsou taková typická thajská turistická atrakce, ale moc se mi to líbilo :) Náš slon se jmenoval Ali a bylo mu 10 let.



- Navečer nás loďka převezla do chatiček na vodě, kde jsme byli ubytováni. Trochu to šplouchalo a při vystupování z loďky mi spadly do vody sluneční brýle, ale spaní na řece se mi velmi líbilo a najednou jsem dostala hroznou chuť jet v létě na vodu :) (Což je u mě nezvyklé, protože jsem nikdy nebyla žádný extra vodák. Hnedka jsem to tedy oznámila svému nejmilejšímu a domluvili jsme se, že za kloudného počasí v létě pojedem)
Na řece byla zkrátka velká pohodička :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář Vám moc děkuji!