čtvrtek 3. července 2014

Poslední hodiny na Taiwanu

21.června jsem se definitivně sbalili, odevzdali klíče od kolejí, vyřídili potřebnou byrokracii a definitivně opustili kampus NDHU. Čekaly nás ještě dvě poslední noci na Taiwanu, které jsme se rozhodli strávit v Taipei.
Na svou poslední cestu vlakem do Taipeie jsme si naposled koupili naše oblíbené pochoutky - já s Káťou rýžovou kouli a Míra s Ivčou  sýrovo-slaninovou placku. :)
Když jsme odpoledne přijeli do Taipeie, jeli jsme už na jistotu do hostelu Fun Taipei, kde jsme spali již na začátku pobytu a kde jsme byli moc spokojení. Nyní, když jsme sem dorazili po čtyřech měsících, byl hostel kompletně předělaný a o hodně hezčí. 
Jediný nedostatek byl, že jsme byli ubytováni až ve čtvrtém patře - v hostelu totiž není výtah, pouze velmi strmé schody, a tak se chudák Míra pěkně zapotil, než vynesl všechny naše třicetikilové kufry nahoru.   

Poté, co jsme se ubytovali, jsme vyrazili na Shilin nightmarket - jeden z nejznámějších taiwanských night marketů, který se nacházel pět minut chůze od našeho hostelu. Když jsme byli na Shilinu v únoru, byla jsem nemocná, takže jsem si ho moc neužila, ale nyní jsem si to velmi vynahradila - povečeřela jsem svou oblíbenou grilovanou chobotničku a thajský papájový salát :)


  Další den ráno jsme s Káťou a Ivčou vyrazily do taipeiské ZOO, která je proslulá hlavně pandami. Bohužel, pand mi bylo velmi líto a byla jsem z nich trošku zklamaná - jsou tady strašně velkou turistickou atrakcí a ani nemají pořádně hezký výběh.
V zoo jsme strávily skoro celý den. Byla moc hezká, ale třeba pražská se mi líbí víc. Nejvíce mě asi zaujal pavilon s hady a se želvami, ve kterém bylo od obojího opravdu hodně druhů. Také nesmím opomenout, že jsme viděli hrochy čůrat a velbloudy souložit, což byl obojí nesmírně zajímavý pohled a zážitek :)
 Za 30 NT fajn zábava skoro na celý den...Ke konci jsme příšerně zmokli, ale na to už jsme na Taiwanu zvyklé. Další den ráno jsme brzo vstávali, už v šest na nás čekal taxík na letiště a v devět nám letělo letadlo na Bali. Bylo to umění, narvat do auta čtyři obří, třicetikilové kufry, ale zvládli jsme to. :) 
Myslím, že s Taiwanem jsme se rozloučili parádně! 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář Vám moc děkuji!